Upoutávka
ptejte se, odpovídejte, bavte se, ...
Červenání > Mám VŠ, on jen výučňák

Mám VŠ, on jen výučňák

19:26
Izzie
(neregistrovaný)

Ahoj, studuji medicínu, jsem ve 3. ročníku a zamilovala jsem se do muže, který dělá číšníka. Je s ním zábava a rozhodně není hloupý, jen nevím, jestli takový vztah může fungovat. Co si o tom myslíte vy?

12:22
Jíťa
(neregistrovaný)

Vůbec nechápu, co řešíš. Asi budeš pěkně namyšlená, no a co, že je číšník? Práce jako práce

15:31
Pitr
(neregistrovaný)

Myslím, že pokud si rozumíte, tak je úplně jedno, co děláte. Problém může nastat, když žena vydělává o dost víc než muž, ale v tomhle případě si myslím, že by to ani nemuselo nastat. Šikovný číšník může vydělat slušné peníze, zvlášť třeba v Praze

22:21
Karol
(neregistrovaný)

Kdybys ho milovala, tak tohle neřešíš, takže se na něho radši vykašli a neztrácej čas. Možná bude lepší, když si najdeš někoho úspěšnějšího, aby k tobě víc ladil

13:05
Olie
(neregistrovaný)

Jestli je ti s ním dobře, tak jsou nějaký školy úplně jedno. Záleží, co k němu cítíš, všechno ostatní je druhořadý

14:32
Ludička
(neregistrovaný)
Karol (neregistrovaný) | 04.09.2013 22:21

Kdybys ho milovala, tak tohle neřešíš, takže se na něho radši vykašli a neztrácej čas. Možná bude lepší, když si najdeš někoho úspěšnějšího, aby k tobě víc ladil

Souhlas. To, že to řešíš o tobě hodně vypovídá...

19:05
Libor
(neregistrovaný)

V dnešní době už je úplně jedno, co má kdo za školy. Důležoitý je, jak je kdo šikovnej a pracovitej. Takovej číšník si může třeba jednou otevřít luxusní restauraci nebo jiné zařízení a může se z něho stát velmi úspěšný podnikatel, zatímco lékařka bude muset chodit na směny a brát mizerných 20 tis takže bych to rozhodně neřešil

13:05
Sylva
(neregistrovaný)

Jak můžeš posuzovat jestli se k sobě s někým hodíš podle toho, jaký máte vzdělání?? Snad sama nejlíp víš, jestli máte něco společného

21:15
Jenom já
(neregistrovaný)