Upoutávka
ptejte se, odpovídejte, bavte se, ...
Červenání > Jsem lesba?

Jsem lesba?

19:20
idontknowwhatim
(neregistrovaný)

Ahoj. Jsem na střední a je mi 16. Jsem zamilovaná do jedné učitelky. Je jí 30 a je prostě boží. Zdají se mi o ní různé sny i erotické a každou volnou chvíli na ni myslím. Už od mala jsem byla klučičí typ všeho druhu a líbili se mi třeba vychovatelky, učitelky. Před půlrokem jsem měla kluka, ale moc dlouho jsme spolu nebyli. Když jsem ji před rokem viděla na dnech otevřených dveří, přišla mi sympatická ochotná apod.a teď, když už na školu chodím, tak to pokračuje. A já nevím jestli lesba jsem nebo ne. Čtu si to všude možně jak to poznat, ale je to pořád jinak napsané. Poradíte mi? díky

19:24
adela
(neregistrovaný)

Ahoj,myslím,že to ukáže čas.Vzpomeň si zda jsi byla někdy opravdu zamilovaná do kluka,zda jsi měla nebo máš o nějakém erotické představy.Představ si nějaké prvni lásky atd...Můžeš být hetero,bi nebo lesba.Já momentálně zažívám něco podobného (akorát se mi nelíbí učitelka).Ale myslím si,že skutečne všechno ukáže čas.Ted bych se nějak nepozorovala a časem si myslím,že na to přijdeš a ono se nedá přesně určit zda jsi lesba podle nějakých znaků.Je hromada leseb holčičiho typu a naopak i klučičí holky co jsou na kluky.Hodně hetero holek má chuť to zkusit s holkou,jde o to jestli to jak jsi zamilovaná je skutečne zamilování nebo jenom fyzická přitažlivost a maš jí hodně ráda...

22:12
Klarka
(neregistrovaný)
idontknowwhatim (neregistrovaný) | 16.01.2016 19:20